A FRONTLINE® az “Év Márkája” lett a 2019-2020-as World Branding Awards-on
A kutyák és macskák számára külső élősködők elleni védelmet nyújtó szert a fogyasztók jelölték a díjra.
A Boehringer Ingelheim, a világ egyik vezető állatgyógyászati vállalata örömmel jelenti be, hogy FRONTLINE® állatgyógyászati készítménye elnyerte az „Év Márkája” világdíjat 2019-2020-ban a World Baranding Awards-on állatok kategóriában.
A legjobb márkákat kitüntető eseményt a londoni székhelyű World Branding Forum szervezi. A nonprofit szervezet mind a szakemberek, mind a fogyasztók érdekében igyekszik előmozdítani a márkaépítési standardokat. Emellett a fórum számos edukációs programot szervez és támogat, többek között egyetemekkel és múzeumokkal is együttműködik.
A győztesek elbírálása a következő három szakasz szerint zajlik: a márka értékelése, egy fogyasztói piackutatás és egy nyilvános online szavazás. Állatok kategóriában világszerte 6 kontinens 38 országának több mint 95 000 házikedvenc- és állatrajongója szavazott legkedvesebb márkájára a 2019-2020-as évre.
„Ez a folyamatos és elkötelezett munkánk gyümölcse, amely elengedhetetlen a kiváló márkák építéséhez. Mivel a fogyasztói szavazatok a végső pontszám 70%-át teszik ki, a díjak nyerteseinek elég jó márkaismertséggel kell rendelkezniük a fogyasztóik körében” – magyarázta Richard Rowles, a World Branding Forum elnöke.
Damien Martin, a Kisállat Egészségügy Üzletág globális vezetője megosztotta: „Nagyon örülünk annak, hogy megnyertük ezt a világszerte megbecsült címet. Ez a díj elismeri csapataink munkáját, akik fáradhatatlanul a magas márkaismertségen dolgoznak és, hogy az emberek tudják, mit képviselnek márkáink az állandóan változó kisállat- és állategészségügyben.”