The Hound Project

Egy elérhető és stílusos márka kedvenceinknek. Szuper új kezdeményezés, fenntartható, egyedi termékek. A brand tulajdonosa, Réka válaszolt kérdéseinkre.

Kérlek pár mondatban mesélj magatokról, kutyás múltatokról! Mi inspirált a vállalkozás indítására?
A The Hound Project 2018-ban alakult azzal a szándékkal, hogy egy elérhető és stílusos márkát hozzon létre kutya imádó gazdiknak,
és hogy felhívja a figyelmet a fenntartható termékek és okos választás fontosságára. Első modellünk, és inspirációnk egy talált kutya volt, Bodza. Az akkori piacot felmérve jöttünk rá, hogy komoly igény van egyedileg tervezett, különleges designer dabarokra amik egyben praktikusak is. Így kezdődött a The Hound Project, ami egy sokkal komolyabb márkává nőtte ki magát mint amire valaha is számítottunk. 
Termékeink nagy része újrahasznosított anyagból készül a legnagyobb gondossággal, mert a legjobb minőségre próbálunk törekedni hogy a darabokat sokáig hordhassák a kutyusok. Mivel az állati eredetű termékek (bőr és szőrme) gyakran embertelen körülmények között tartott állatokon keresztül kerülnek a piacra, ezért ezeket teljesen kizártuk az alapanyagaink közül, vegán bőrrel helyettesítve azt. Az anyagok beszerzése, nyomása, a termékek gyártása és csomagolása mind itthon történik, így próbáljuk csökkeneteni a cég ökológiai lábnyomát. 


Helyileg hol vagytok elérhetőek?
Eddig főleg európai országokban és az Egyesült Államokban értékesítettünk, mivel ott nagyobb a kereslet arra, amit képviselünk. Természetesen minden termékünk elérhető a weboldalunkon – https://thehoundproject.com – valamint az Instagram és Facebook boltjainkban is. Emellett, jelenleg 7 állandó viszonteladó partnerünk van világszerte. Több európai országban, valamint az USA-ban kaphatóak a termékek rajtuk keresztül, és a lista foylamatosan bővül.


Mit lehet tudni a termékekről? Miben több, mint a piacon lévő többi hasonló termék?
Mikor elindult a The Hound Project már akkor tudtuk hogy más lesz mint jelenleg a piacon található bármelyik márka. Ez főleg abból adódik, hogy minden kabát és játék teljesen egyedi mintával készül. Ezeket a mintákat mi tervezzük és készíttetjük el az állandó trendek alapján. Ez teszi teljesen egyedivé a termékeket és emeli ki őket a piacon lévő hasonló darabok közül. Ez természetesen meg is szűri a látogatóinkat, így azt tudjuk mondani, hogy a vásárlóink nagy része rajong a termékeinkért 

Mik a hosszú távú célok?
Itt talán azt említeném meg, hogy szeretnénk ha pár éven belül az összes termék újrahasznosított vagy lebomló alapanyagból készülne. Hamarosan piacra dobunk egy vegán bőr termékcsaládot, ami 85%-ban növényi eredetű rostokból készül és teljesen lebomlik. A folyamatos termékfejlesztés és tesztelés lehetővé teszi hogy mindig az aktuális trendekhez igazodó darabokat dobjunk piacra, és hogy minden terméket valóban kutyákra tervezzünk. Így folyamatosan tudunk bővülni és növekedni amellett, hogy olyan termékeket hozunk létre amik nem csak fenntarthatóak de amikre valódi piaci igény is van. Ezt szem előtt tartva szeretnénk növekedni, mert a fenntartható gondolkodásra és az újrahasznosításra nagyobb szükség van, mint egy újabb eldobható termékre.


Végszóként összegezd kérlek, hogy kiknek ajánlanád Magatokat!
A termékeket főleg azoknak ajánljuk, akiknek fontos a minőség, fenntartható jövő és természetesen szeretik az egyedi és funkcionális designer termékeket. Mivel egy magasabb árkategóriában mozgunk, így teljesen érthető, hogy nem mindenki nálunk vásárol, de aki igen az különleges darabokat és minőséget kap cserébe.

Itt megtalálod Őket:
https://www.instagram.com/the.hound.project/
https://www.facebook.com/houndproject/
https://thehoundproject.com

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

megosztás